Výzva oslovila už niekoľko desiatok bežných ľudí, známych osobností, podnikateľov a firmy, ktorí to vidia ružovo.

Značky, ktoré to vidia ružovo

Kolekcia SAGOSKATT je navrhutá deťmi a je určená na pomoc deťom (Deti deťom). V IKEA vnímame chudobu ako jednu z najväčších hrozieb pre ľudstvo,. Naša snaha zmierniť klimatickú zmenu je úzko prepojená so snahou o riešenie sociálnych otázok, či už ide o boj s chudobou, rovnosťou alebo sociálnou nespravodlivosťou. Projekt “Vidíme to ružovo” dáva nádej deťom, ktoré majú obmedzené možnosti na dosiahnutie svojich snov.

Ľudia, ktorí to vidia ružovo

Výzva k projektu Vidíme to ružovo jasne a cielene definuje komu sa ide pomôcť. Za projektom stoja skvelí ľudia, ktorí každý deň makajú s jediným cieľom - pre deti. Pridajte sa aj vy.
Marek Hrebík
Grafický dizajnér
Deti by mali robiť to, čo ich baví, no nie každá rodina je schopná podporiť svoje deti tak, ako by možno chceli. Týmto deťom však vieme pomôcť prostredníctvom kampane Vidíme to ružovo. Tak poďme na to !
Dominik ,,Domi Haly,, Haluška
Hudobník a komik
Podpora detí bola pre mňa vždy na prvom mieste. Záleží mi totiž na budúcnosti našej krajiny, ktorú formujú práve naše deti. Stáť za touto výzvou je to najmenej, čo môžem pre to urobiť. Pridajte sa.
Matúš Kašický
Marketér

CHCEM SA PRIDAŤ

Páči sa Vám myšlienka? Čím viac podporovateľov, tým viac deťom pomôžeme.